Dobrá, skvělá, někdy rovnou úžasná. Uplynulá sezóna byla sice v závěru poznamenaná výprasky od Vsetína. Když se na ni ale podíváme jako na celek, můžeme si říct, že se ročník povedl. Po (téměř) všech stránkách.
První byla stránka týmová. Jestřábi podávali velkou část sezóny kvalitní týmové výkony. Zdálo se, že parta funguje, hráči (až na Lukáše Motlocha, jenž odešel) přijali své role. Tým během sezóny posiloval a oslaboval minimálně. Chemie týmu zjevně fungovala, stejně jako výběr hráčů do něj.
Potom tu byla stránka individuální. V tomto směru se Jestřábům podařilo – kromě nedostatečného počtu obránců – angažovat ideální hráče. Střelce i tvůrce hry, ranaře a dříče, mladé pušky.
Jestřábům se povedl ročník taky výsledkově, o tom se netřeba ani rozepisovat. Konečné čtvrté místo je úspěch.
Je tedy zkrátka na co navazovat. Vedení klubu má nyní před sebou otázku, jak s úspěchem naložit. Má nyní na čem stavět. Pokud by se podařilo zachovat větší část realizačního týmu a jeho kostru, může pomýšlet na zopakování úspěchu. Marketing navíc vede energický Michal Mareš, pod jeho rukama přibývají sponzoři i reklamní materiály v ulicích města.
Prostějov má zkrátka aktuálně dobrou startovací pozici k tomu, aby načal úspěšnou éru. Pokud vsadí na to, co se osvědčilo, poučí se z chyb minulosti a v budoucnu hodí laso i vícero odchovancům, může se klub konečně posunout vpřed.