O nejnavštěvovanějším sportu v Prostějově není pochyb, stále se na špici popularity drží hokejisté. Otázkou ale zůstává, jestli je tento trend dlouhodobě udržitelný z pohledu chování klubu. Moc důvodů k nějakému chlácholení, že všechno funguje, totiž není. Ono toho upřímně daleko více nefunguje. Po úspěchu, na nějž se čekalo téměř dvě desítky let, zase přišla doba neinformovanosti, která fanoušky rozhodně nebaví.
V žádném případě nechci říct, že je to doba nicnedělání, protože pro vedení klubu rozhodně doba dovolených nenastala. Ale proč není možné o krocích k další sezóně fanoušky postupně informovat v pravidelné komunikaci alespoň přes vlastní web? Ze složení kádru pro příští ročník fanoušci neznají ani jednu lajnu, což ve srovnání s dalšími kluby po celé republice je na jednu stranu komické, na druhou velmi nelichotivou vizitkou klubu.
Jedná se o kádr na příští sezónu, tady nejde o nějaký krátkodobý turnaj či play-off, kde se dá pochopit, že se snaží někdo držet informace pod pokličkou do poslední chvíle. Tady se ale tímto směrem nejspíše jde, což je značně nepochopitelné. Nejde však jen o kádr, ale i další informace zkrátka schází. Stačí se podívat na web i sociální sítě, jak strohé už téměř tři měsíce od konce sezóny na rozdíl od dalších klubů jsou.
Pak se nedivme, že na zimní stadion zavítají návštěvníci v počtu pod tisíc, pokud se nejedná o opravdu zvučného soupeře. Propojení mezi klubem a fanoušky musí fungovat z obou stran. Tak aby se pak náhodou vedení nedivilo, že už nebude pro koho hrát, protože si řada z věrných řekne dost.