Hokejová sezóna prostějovských Jestřábů je dávno minulostí. Ostatně totéž platí o sezóně jako celku v globálním měřítku. Jediní, kdo ještě hrají, jsou Colorado a Tampa Bay ve finále Stanley Cupu.
Přesto nadále klubový web Jestřábů mlčí. Co se z něj mohli fanoušci za celou tu dobu dozvědět? Fakticky jen tři věci. Zaprvé, že se sezónou končí také logo. Což je zajímavá informace, nepatří ale úplně mezi ty zásadní. Zadruhé, jaké je složení realizačního týmu Jestřábů. To už je o poznání důležitější. A zatřetí dražba dresů… To je vše. Facebook klubu je na tom podobně, i když zde se správce nebo správci snaží být přeci jen více kreativní.
Celkově ale chybí to, co by zde přitom být mělo. A co je k nalezení na webu prakticky všech profesionálních hokejových klubů. Tedy vyhodnocení sezóny od majitele, generálního manažera nebo trenéra. Stejně tak změny v kádru. Rovněž si oddíly našly často prostor na to, aby už vyhlížely sezónu další. Rozbory, rozhovory, zprávy, aktuality. Tím vším se mohou jinde pyšnit.
Ne tak v Prostějově.
U Jestřábů je, stejně jako před rokem, ticho po pěšině. Klub mlčí, neinformuje. Zůstává v komunikaci s veřejností pasivní. A to je rozhodně špatně.