Obchodní centrum Zlatá brána oslaví 10. 10. své desáté narozeniny. Je to totiž právě deset let, kdy se bývalý obchodní dům Prior proměnil po komplexní rekonstrukci v moderní obchodní centrum Zlatá brána, jež se stalo během pár let oblíbenou nákupní destinací v samém centru města. V rámci oslav výročí se mohou návštěvníci těšit na atrakce pro děti, ochutnávky z kuchařské show, hudební program i on-line a off-line soutěže. Vše proběhne od 14.00 do 19.00 hodin.
Obchodní centrum Zlatá brána plní potřeby a přání zákazníků z Prostějova a okolí již od roku 2013. Právě v tomto roce byla totiž dokončena komplexní rekonstrukce, díky níž se proměnil bývalý obchodní dům Prior v moderní obchodní centrum Zlatá brána. Obchodní centrum si pro tuto speciální příležitost připravilo den plný zábavy, který naláká do prostor obchodního centra malé i velké. Dne 10. 10. tak budou vítat návštěvníky hostesky s welcome drinky, děti si užijí skákací hrad, malování na obličej, všechny věkové kategorie pak potěší ochutnávky z kuchařské show, cimbálovka či soutěže, které budou probíhat jak na místě, tak on-line na sociálních sítích.
„Mám velkou radost, že tento významný milník v historii našeho obchodního centra můžeme oslavit se zákazníky, kteří nás pravidelně navštěvují. Jsou to právě oni, pro koho se neustále snažíme přicházet s novými trendy a koncepty, jež v centru Prostějova chybí, a vytvořit z našeho obchodního centra prostředí, v němž se budou cítit příjemně,” říká Karla Otavová, manažerka obchodního centra Zlatá brána.
Obchodní centrum Zlatá brána aktuálně poskytuje prostory 39 nájemníkům. Pod jednou střechou a 7 dní v týdnu si tak přijdou na své všechny generace. Mezi nejvýznamnější a největší nájemce patří módní řetězec H&M, supermarket BILLA, obuv CCC, dm drogerie, hračky Dráčik, knihkupectví Beta Dobrovský, Gate a další specializované obchody. Pro obchodní centrum je důležité držet krok s aktuálními trendy a přinášet návštěvníkům koncepty, které mohou znát z jiných měst. Proto je v obchodním centru možné najít např. The Original Barber Shop, Matějovo pekařství či PEPCO. Kromě kvalitních a čerstvých produktů a prvotřídních služeb obchodní centrum podporuje také místní neziskové organizace a umělce, díky tomu se mu daří posilovat i kulturní scénu ve městě.