Pokud se fanoušek odpoutá od aktuálních výsledků, tak musí mít velkou radost, že práce na novém fotbalovém stadionu započaly a areál Za Místním nádražím se bude postupně zvelebovat. Není žádným tajemstvím, že v současném stavu se jednalo spíše o podobu toho, jako byste si představili domácí stánek mužstev na úrovni divize. Pro plnohodnotnou návštěvnost na moderním stadionu ale bude třeba ještě přidat, a to nejen výsledkově.
Namítat je možné kde co, ale reálně je třeba uznat, že rekonstrukce byla potřeba jako sůl. Dlouhodobě to pro profesionální soutěž nebylo optimální, a i z pohledu města a případných zajímavých akcí může mít zvelebený areál přínosný dopad.
Stánek by měl následně pojmout necelých pět tisíc návštěvníků a jeho vizualizace vypadá velmi dobře. Klíčovým faktorem ale bude, aby si lidé na stadion cestu našli. A k tomu bude třeba následující. Jednak dobré výsledky mužstva, což v současné chvíli příliš neplatí, a jednak bude potřeba daleko lepší marketing, protože ten dělá polovinu práce. Za správný konec to chytla řada klubů v nejvyšší soutěži a rekordní návštěvnosti jsou na světě.
To, co dlouhé roky nefungovalo, tedy práce s fanoušky, se začalo postupně lepšit a přináší to své ovoce. Tímto směrem musí jít i druhá nejvyšší soutěž, Prostějova nevyjímaje, pokud se má zájem veřejnosti zvýšit. S fanoušky pak roste všechno. Od výkonů na hřišti až po případný finanční profit. Takže se to vyplatí nepodcenit.