Praha, 29. listopadu 2022, Už po dvanácté se ve všech prodejnách Lidl konala od 31. října do 13. listopadu tradiční sbírka pro vážně nemocné děti Srdce dětem. Celé dva týdny přicházeli do Lidlu zákazníci, kteří si u pokladen mohli za minimální částku 30 Kč koupit samolepku ve tvaru srdíčka, kterou potom symbolicky nalepili ve velkého srdce ve výloze.

 

Do obchodu přicházeli nejen zákazníci, ale také rodiče s nemocnými dětmi, kterým sbírka Srdce dětem celou tu dlouhou dobu pomáhá. Jsou nesmírně vděčni jak zákazníkům, tak všem zaměstnancům Lidlu za tuto úžasnou sbírku, jejíž zásluhou jim může obecně prospěšná společnost Život dětem zakoupit potřebné pomůcky, jako jsou vozíky, speciální židličky, zdravotnické potřeby, uhradit nezbytné rehabilitace nebo tolik užitečné ozdravné pobyty.

 

„Bylo obdivuhodné, jak se postupně velká srdce ve výloze zaplňovala těmi malými. V Životu dětem jsme byli nesmírně zvědaví, jak ta letošní sbírka dopadne, kolik se podaří v dnešní, tolik složité době pro nemocné děti vybrat. Dobře víme, že ekonomická situace všech není jednoduchá, velká inflace, šokující zdražování elektřiny a plynu, navíc, mnozí významně podpořili válkou sužovanou Ukrajinu a někteří se ještě nevzpamatovali ze dvou covidových let,“ říká Maria Křepelková, ředitelka Život dětem, o.p.s.

 

„Ale když nám generální ředitel společnosti Lidl Česká republika Pavel Stratil předával šek s vybranou částkou, čekalo nás nádherné překvapení. Sbírka Srdce dětem letos získala pro nemocné děti neuvěřitelnou částku 38 milionů korun. To jsme opravdu nečekali a jsme velmi vděčni, že zákazníci, stejně jako zaměstnanci a celé vedení společnosti Lidl přijali sbírku Srdce dětem za svou,“ dodává Maria Křepelková.

 

Zaměstnanci s velkým nasazením a pochopením stejně jako v minulých letech nabízeli zákazníkům srdíčka a ti s laskavostí a otevřeným srdcem nemocné děti podporovali. A pomáhají jim už opravdu dlouho.

„Za těch dvanáct let přinesla sbírka Srdce dětem krásnou částku 285 milionů korun a pomohla téměř 7 500 rodinám s nemocnými dětmi. Jsme rádi, že se tato sbírka stejně jako loni stala nejúspěšnější sbírkou roku v rámci Giving Tuesday,“ pochvaluje si Maria Křepelková výsledky sbírky Srdce dětem.

Nadšení ředitelky organizace Život dětem sdílí též generální ředitel Lidl Česká republika Pavel Stratil.

„Výsledek letošní sbírky je pro nás jednoznačně úspěchem. Naši zákazníci ukázali, že jim nejsou lhostejné osudy dětí a jejich rodin, které to v životě nemají vůbec jednoduché. Jsme vděční za každou korunu, zvlášť ve stávající nejisté době. Přestože jsme nepokořili loňský rekordní ročník, jsme z vybrané částky skutečně nadšení. Zvlášť, když se nám podařilo dosáhnout tak neuvěřitelného výsledku za celou dobu fungování sbírky.“

Obecně prospěšná společnost Život dětem, která vždy následující rok z výtěžku sbírky Srdce dětem pomáhá nemocným dětem, si nesmírně váží těchto krásných slov.

„Velmi nás těší, že všichni dohromady vytváříme tolik potřebné zázemí a jistotu pro rodiny, které to mají v životě opravdu velmi těžké a jak často píšou, nejde jen o to, že jsme schopni ze sbírky Srdce dětem jim pořídit to, co potřebují, ale rodiče také získávají pocit, že na svůj těžký úděl nejsou sami. A to je opravdu moc důležité. Takže velké poděkování všem nejen za Život dětem o.p.s., ale také za všechny rodiny s nemocnými dětmi, kterým zásluhou této nádherné sbírky pomáháme. Děkujeme!“ uzavírá Maria Křepelková.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt pro média:

Tomáš Kopečný

tiskový servis Život dětem, o.p.s.

 

tel.: +420 603 238 221

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.